Štítky

pondělí 3. srpna 2015

Pro mě Keto prosím!

Koonečně z práce doma. Byla tam.. nuda. Málo práce na dva lidi. A zítra bude moc práce na jednoho :D
Každopádně jsem se rozhodla že když už držím keto dietu, tak se vším všudy. Ne že jen vynechám sacharidy. Ale budu se stravovat tak jak bych správně měla. Žádné málo procentní párky, salámy. Omezím mléčné výrobky na minimum a občas si dám jen sýr k salátu, tvaroh. Hodně zdravých tuků a ne ty ze salámů. Tak tak, a jak jsem se jednou rozhodla tak to bude :) Už to pro mě je jednodušší protože jsem si na stravu bez sacharidů zvykla takže teď jen upravím potraviny na ty správné.
Je to ono, cítím že tato strava je TA která mi pomůže, která mi ukáže cestu z bludiště hubnutí a přibírání ven. Je hodně názorů na keto, low carb, paleo. A ne všechny jsou kladné. Záleží na každém jaký názor si vytvoří a na kterou stranu se přidá. Jestli na stranu PRO nebo na stranu PROTI. Já jsem zatím někde mezi. Spíš trochu blíže k PRO, celkový názor si utvořím až uvidím co to s mým tělem dělá, a nemyslím tím jen jestli zhubnu, ale taky po zdravotní stránce.

Je tu někdo kdo má taky nějakou speciálnější stravu než jen dietu omezující kalorie?

Žádné komentáře:

Okomentovat