Štítky

pondělí 26. ledna 2015

90 dní s během - Den 14-16

Krásný podvečer :)

Den 14

Běhat jsem nebyla protože jsem se ráno probudila s velkou bolestí v krku že jsem ani nemohla polknout. Taky jsme jeli k přítelovým rodičům. Zbožňuju to tam :)


Den 15

Ráno jsem si přivstala, už před osmou jsem byla na nohou a to jen kvůli běhu :) Ano přivstala, není normální abych byla na nohou dřív než v 10 o víkendu :D Byl to ve skutečnosti hrozný běh. Byla zima, já neměla svoje obvyklé dvoje tepláky (jedny tenké a teplé a na ně ještě další které moc neprofouknou) a ani svoji nepromokavou bundu která navzdory tomu že je prý letní tak teplo teď v zimě při běhu udrží skvěle. Hodně jsem se zadýchávala, foukal studený vítr a já si ještě k tomu zapoměla kapesník :D Ale odběhla jsem si vesnici a když jsem doběhla k baráku tak uběhlo teprve 16 minut. Vážně. měli by si zvětšit vesnici :D Příště si ji oběhnu nějak klikatěji. Ale byla jsem ráda že už mám odběháno protože mi k zimě ještě přibyla bolest zad. Po ránu se běhá nejlépe, vůbec mi nevadí si kvůli tomu občas přivstat.

Místo : Vesnice, rovina
Chůze - Běh : CH-60% - B 40%
Čas : 16 minut
Den 16

Dnes jsem neběhala, když jsme přijeli domů tak foukal hrozně ledový vítr, všude sníh a led. To vážně nebylo počasí na běhání. Navíc mi přítel pořád opakoval že bych neměla protože mě bolí v krku a jsem často nemocná.

Dnes je den 17 a mě běh ještě čeká. Snad to bude dnes lepší protože půjdu zřejmě běhat do fitka. Pořád mě bolí v krku a ještě k tomu mám rýmu a bolí mě hlava. Ale není to tak hrozné abych nemohla něco dělat. Ve skutečnosti se trochu bojím nejít abych se na to nevykašlala jako obvykle. Už tak jsem minulý týden byla jen 3x a mám kvůli tomu výčitky. Navíc zítra mám plánované volno a tak bych se vyležela :) Mám pocit že každý můj další běh se zhoršuje. Z dřívějška jsem zvyklá na to že po týdnu se už o trochu zlepším ale teď je to naopak. Je možné že za to může astma které je teď trochu horší ale to zjistím příští pátek jak půjdu na kontrolu na plicní.
Máte zkušenost s tím že na začátku běhání jste měli pocit že se spíš zhoršujete než zlepšujete?

Žádné komentáře:

Okomentovat