Štítky

pondělí 17. srpna 2015

Keto lívance

Ahoj :)

Já jsem dnes ták unavená :D Ale to poslední dobou po práci skoro pokaždé.
No dnes žádné stěžování, mám pro vás recept :) Když jsem se pustila do keto diety nenapadlo mě že se do toho tak zaberu. Říkala jsem si že si dám 4 týdny a konec, ale teď přemýšlím nad tím že to budu dodržovat dokud nezhubnu na takovou postavu jakou si už roky přeji. Uvidíme postupem času jak se to vyvrbí :)
K dietě necvičím, práce mě tak naprosto vyčerpává že nemám už síly ještě další půl hodiny, hodinu cvičit. Chci začít až si zvyknu na tu námahu a nebude mě tolik vyšťavovat.

Teď už k receptu :) Dnes to je na lívance, ty já totiž moc ráda,

Potřeba :
50g krémový sýr (philadelphia, lučina či nějaký obyčejný. Já měla nějaký smetanový obyčejný protože philadelphia mi přijde prostě drahá)
1 vejce
10g kokosová mouka
25ml mléko (Dala jsem z Dm sojové, má jen 1,8g sacharidů a z toho 0,2g vlákniny)
50g máslo
Sladidlo které máte rádi
Všechno smíchat dohromady nejlépe mixérem ať se to pořádně promíchá a pak už jako obvykle na pánvičku :) Z tohoto množství jsem udělala střední lívanečky. Ale příště dám víc sladidla. Nahoru jsem přidala trochu arašídového másla. Dobrou chuť! :)



Žádné komentáře:

Okomentovat