Štítky

neděle 16. srpna 2015

Keto fat bomb

Samozřejmě že bych to nebyla já kdybych nezkoušela pořád něco nového. Několik dní jsem sledovala videa a články na keto fat bomb a lákalo mě to víc a víc, jen jsem neměla všechny suroviny a nechtělo se mi do obchodu. Jenže teď už je mám a mohla jsem směle do toho :)




Použila jsem :
Vysoko procentní čokoládu
Arašídové máslo
Kokosový olej
Sladidlo
Tahiny

Jak:
Arašídové máslo 1,5 lžíce a kokosový olej 2 lžičky jsem rozehřála v mikrovlnce. Přidala jsem 3 čtverečky čokolády a rozmíchala. Přidala lžičku tahiny a jeden sáček sladidla. Pořádně promíchat a pak dát do formiček nebo do čeho chcete :) A pak do mrazáku na pár minut.
Já udělala 8 malých srdíček. Moc mi to chutná, ta hořká čokoláda je v tom výborná.

Už vymýšlím které udělám jak tyto dojím :) Skladuji je v mrazáku protože rychle roztávají, a je příjemné v tomhle horku si něco chladivého dát :)

1 komentář: