Štítky

středa 12. srpna 2015

Low Carb DEN 17

Ahoj zase po době :)

Během posledních pár dní to bylo táák namáhavé. Práce práce práce.. a když jsem nemyslela jen na práci tak jsem myslela zase na jídlo. V sobotu jsem měla narozeniny (možná vám ukážu co všecičko jsem dostala :)) a natláskala jsem se slušně. Tolik zákusků v jeden den jsem snad ještě neměla :D Ale dala jsem si si volný den i v pátek, přišla jsem z práce po 12-ti hodinách a byla vyřízená. Prostě jsem neměla chuť si něco chystat, jíst zase ty hnusný vajíčka s ještě hnusnější slaninou. Bylo to tak : Ve čtvrtek jsem šla na ranní 8-čku, došla o půl třetí domů, hoďku a půl si zdřímla, nachystala jídlo a podobně, a pak v 8 šla zase do práce na noční 12-ctku. Vážně hotová jsem byla, a hladová. Jeli jsme ještě do zdravé výživy pro kokosovou mouku, ale za tu cenu jsem ji vážně nechtěla. Ale asi ji koupím jestli si chci ještě někdy udělat palačinky :D Každopádně jsem se doma nacpala a lehla si, prospala půlku dne a pak jsme jeli k přítelovým rodičům. A hnedka byla sobota :D

Dnes je středa a já zase od neděle držím low carb. Daří se mi to, sacharidy mi nevyšplhají výše než na 30 g denně. Ale nebaví mě, vážně ne. Mám vážně plný zuby jídla které jím neustále dokola protože nemám čas vymýšlet něco lepšího. To není jen o tom to vymyslet, ale musela bych do obchodu což je na více než hodinu než se dostanu domů, a při odpolední směně je každá minuta drahá.

Mám menší boky, alespoň mi to tak připadá. Zase se vlezu do svých kraťasů které mi před pár týdny byly nechutně těsné. Ale těším se až 28 dní skončí. Nezačnu zase jíst pátý přes devátý. Chci zůstat u low carb, ale ne u tak přísného. Chci jíst ovoce a dát si občas sklenici mléka, to mám moc ráda. Zním jako kdyby mi bylo pět ale vážně, ráda si občas na chuť dám sklenici mléka :D V sobotu po výplatě si budu objednávat z biosféry už se na to hrozně těším. Jen mě štve že nemají na skladě věci které jsem chtěla ze všeho nejvíc. Dopoledne ještě oběhnu zdravé výživy co máme tady ve městě a pak zbytek doobjednám, je tam pár věcí které chci ochutnat a o kterých vím že tady v kameném obchodě nenajdu. Ale všechno to zdokumentuju a uvidíte článek o tom jak půlka výplaty zůstala v obchodě :D
Tohle mě baví, nakupovat různé věci a ochutnávat a zjišťovat co ano a co ne.

Tak se mějte a já doufám že se nevrhnu na Nutrend tyčinky co tu leží v krabici vedle mě, neměla jsem je vůbec kupovat.. :D
Edit: Jo jednu jsem zbodla a je mi hned líp :D asi cca 20 g sach..

Žádné komentáře:

Okomentovat