Štítky

sobota 15. srpna 2015

Dnes mi to uklouzlo

Dnes mám pocit že jsem to pokazila. Neměla jsem žádné sacharidy kromě ovoce. Udělala jsem si na snídani jahodový koktejl a pak k obědu banánový. Rozhodně to nebylo do keto ale low carb to pořád je. Jen se mi nafouklo břicho a už od rána je zase hnusné. Možná že si odvyklo na takový příjem ale mě to hodně zarazilo a zklamala jsem se. Chtěla jsem vydržet co nejdéle ale je to těžké, tento týden byl náročný. Samozřejmě že budu pokračovat a dám si víc záležet. Možná že bych si to měla zapisovat abych věděla kolik jsem toho vlastně měla.

A jinak dnes vás ještě čeká vééééliký článek o tom co jsem všechno nakoupila :)
Mám toho poměrně hodně takže se mi do toho zrovna moc nechce, ale jakmile jednou začnu tak to půjde samo :)
Teď ještě chci udělat nějaký keto fat bomb a pak se na to hned vrhnu aby to tu do osmi bylo :)

Žádné komentáře:

Okomentovat