Štítky

úterý 4. srpna 2015

Low Carb DEN 8

Zase pozdě :)

Včera jsem byla vyčerpaná, v noci jsem skoro vůbec nespala, vstávala ve 4 a celý den jsem se snažila neusnout abych usnula večer. A večer jsem nemohla usnout. To vážně nechápu. Takže včera jsem vlastně celý den seděla jen u ntb a sledovala Sex ve městě, posledních pár dílů, teď už jen filmy a mám celý Sex ve městě zhlédnutý. Po druhé :D Teď ještě nevím na co se vrhnu, ráda si ráno před prací zapnu u snídaně jeden díl seriálu takže přemýšlím nad Teorií velkého třesku a nad Chůvou k pohledání. Ráda po ránu sleduju něco co už jsem viděla protože většinou ještě nejsem schopná vnímat na 100 % :D



Jinak jak jsem na tom včera byla s jídlem :

Snídaně dvě vajíčka a salám. (naposledy - rozhodla jsem se takové věci nejíst až během směny)
Oběd byl salát s kuřecím masem co zbylo z předchozí dne z obědu.
Po příchodu z práce jsem měla zmrzlinu domácí.
Dále jsem dělala květákovou kaši (já od mala zbožňuju bramborovou kaši, mohla bych ji jíst pořád, zvlášť když je právě udělaná a krémová) s vepřovým masem. To byla taková dobrota.
A později ještě jsem měla vepřový přírodní řízek.




Žádné komentáře:

Okomentovat