Štítky

čtvrtek 13. srpna 2015

Měření a foto 3 týden Low Carb + srovnání začátek a teď

Dnes jsem se konečně po dlouhé době odhodlala změřit a vyfotit. Nějak se mi do toho nechce když nevidím výsledky.
Ale nějaké změny tam přece jen byly. Nejlepší výsleky co se koukám podle tabulky jsem měla 15.5. ale pak jsem pomalounku přibírala a kašlala na to a nedržela se jen zdravých věcí tak jak bych měla. Ale když jsem dnes zapisovala výsledky měření po 4 měsících tak mě to trochu nakoplo to dodržet abych viděla výsledky za dalších pár týdnů.
Jen mě vážně už moc nebaví to jídlo, je tak nepestré. O víkendu musíme zajet do obchodu a musím si tam pořádně nakoupit, takto když mám odpolední tak vážně do obchodu nechodím, je to ztráta drahocenného času. Takže řeknu jen příteli ať mi koupí to a to, když toho řeknu víc tak půlku zapomene :D Taky ve zdravé výživě si nakoupím pár věcí co můžu jíst, už se hrozně moc těsím na palačinky z kokosové mouky. Plus ještě nějaké oříškové másla a doufám že tam budou mít i kokosovou pastu, ještě jsem ji neměla ale určitě bude dobrá, kokos já prostě můžu ale na biosféře mají jen půl kilovku a tu 200g mají vyprodanou, raději bych to první zkusila než koupím větší balení. Taky jsem tam viděla něco na způsob chipsů ale zdravé a minimum sacharidů, sice trošku připlatím, ale na to chodím do té práce že jo :D
Tak už dost řečí, jdeme se vrhnout na ty výsledky měření :)





23.3. 4.4. 13.8.
Pupík 83 82 74
Paže

26
Pas 67 67 67
Boky 88 88 88
Stehna 54
53,5
Lýtka 33
30,5
Zadek 97 96 95


Myslím si že pár malých změn tam je. Boky mi dolů už asi moc nepůjdou ale jsem s něma spokojená. Spíš špíček pod a nad :D 

Dívala jsem se na můj začátek, a změny jsou teda markantní co se týče rozměrů. Podělím se o to i s vámi :)


20.1.2014 13.8.
Pupík                98* 74
Paže 31 26
Pas 79 67
Boky 97 88
Stehna 59 53,5
 * pupík jsem změřila až týden po a to jsem naměřila 96, takže jsem přidala 2 cm protože v první týden jsem zhubla nejvíc, přes pas to bylo 4,5 cm takže přes pupík to bylo asi víc než 2 cm ale nevím přesně kolik
Já normálně zírám. Já věděla že jsem ušla kus cesty, ale když vidíte čísla před a čísla po, je to šťastný pocit. Cítím se momentálně skvěle i s bůčkem okolo pupíku a rosolovitými stehny. Protože vidím že jsem už něco zvládla a to něco není zrovna málo.

Teď ještě porovnat fotky, aby tam něco šlo vidět :D




Foceno cca před měsícem - týden před začátek low carb

A tyto dvě jsou z dnešního rána. Ještě bych chtěla ty stehna, ale jinak dobrý :)

Vážení, já jsem vážně naprosto spokojená. Tento článek mi otevřel oči a vidím že to dokážu dotáhnout do konce když jsem to zvládla až sem :)

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Nejsem :) Prostě jsem se jen tak vykrmila :D

      Vymazat
    2. Moc se omlouvám! a kokosovou pastu doporučuji rovnou kilo, chutná fantasticky a mně dokonce hezky zlepšuje trávení a pomáhá proti nafouklému břichu :)

      Vymazat
    3. Tak to je něco pro me jestli pomáhá proti nafouklemu brichu, stačí kousek pečiva a hned jsem jako balon. A nemuais se omlouvat, já vim jak moc tlustá jsem byla :) a nevadí mi to protože vim ze jsem se změnila a dělám neco pro to aby to tak už nebylo :)

      Vymazat