Štítky

neděle 2. srpna 2015

Domácí smetanová zmrzlina - recept

Tak jsem tu zpět a tentokrát s úžasným receptem na Low Carb-High Fat zmrzlinu !

Celý den jsem přemýšlela co bych tak uvařila, já mám takové chutě pořád něco vařit, ale jíst se mi už moc nechce :D Na oběd jsem dělala kuřecí maso ve smetaně a bylo to vý-bor-né. Ale stejně jsem ještě měla chuť něco dělat. A tak jsem si vymyslela že chci zmrzku. Vždyť je takové teplo, kdo by ji nechtěl. Ale nevěděla jsem jak, z čeho, kolik. A na internetu jsem se toho teda nedočetla. Tak jsem si našla obyčejný recept na smetanovou zmrzlinu a upravila ho aby byl low carb.



Já použila :

cca 270 ml metany ke šlehání 31%
3 vejce
sladidlo - mám z kauflandu tekuté
vanilkový lusk

A to je všechno!

Jak na to :

Bílky jsem oddělila od žloutků které jsem dala do misky a do vodní lázně, chvíli promíchávat. Přidala jsem pár kapek sladidla a trochu vnitřku vanilkového lusku. Bílky jsem vyšlehala do tuha. Smetanu jsem taky osladila pár kapkami a vyšlehala do polotuha. Do žloutků jsem přimíchala bílky a nakonec smetanu. Bylo to fantastické, měla jsem chuť to sníst hned a ne čekat než to ztuhne v mrazáku :D

Teď to mám v mrazáku a občas to chodím promíchávat aby to rovnoměrněji ztuhlo. Dnes večer u filmu budu dlábit a dlábit a doufám že zbyde i na zítra :D

Počítala jsem to a celkově cca to vychází na 24 B, 8,8 S, 101 T.
Takže kdo taky drží Low Carb a neví jak nahnat tuky, udělejte si zmrzlinu a tuky vystoupají samy jedna báseň :)

Samozřejmě jak zmrzlina zatuhne a já si naberu porci, vyfotím lepší fotku, takto jsem to fotila když to nebylo zatuhlé a musela jsem to vytahovat z mrazáku. Takže nebojte, večer u článku s dnešním dnem bude hezká fotka domácí zmrzky ! :)

A jestli můžu doporučit - do mrazáku to dejte v kovové nádobě, daleko rychleji to tuhne :)

Žádné komentáře:

Okomentovat