Štítky

sobota 15. srpna 2015

Nákupy VI

Konečně je večer, venku pršelo a je tam příjemně. Ale uvnitř máme pořád strašné horko. Strašné.
Už se těším na konec léta až začne podzim a tyto horka ustoupí, vážně se to nedá vydržet. Bydlíme v posledním patře přímo pod střechou v domě který není zateplený. Takže si asi dokážete představit jak tu je.
Ale už se vrhneme na ty nákupy :)
Je to asi rok co jsem viděla v letáku elektrický gril a říkala si že bych ho chtěla. Ale jako student jsem si to nemohla dovolit a když už mohla tak mi bylo líto to za to utratit :D Ale dostala jsem ho právě na narozeniny, řekli jsme si s přítelem co bychom chtěli a já chtěla ten gril. A dnes jsme pro něj jeli.
Mám z něj velikou radost, už jsem na něm dělala maso, a zkoušela i palačinky z kokosové mouky ale ty se vážně nepovedly :D


   

Ta nepřilnavá deska s lívanečníkem je z druhé strany žebrovaná na dělání masa.
Další nová věc do domácnosti kterou jsem si koupila v Tesku je smoothie maker. Určitě jste ho tam viděli a slyšeli o něm. Já sice mixér mám ale ten má nože pár centimetrů nad dnem a všechno se mi tam zasekne a pořádně to nerozmixuje. Takže jsem sáhla po tomto a jsem moc spokojená, líbí se mi i to že tam jsou dvě nádobky které si můžete vzít rovnou sebou a nemusíte to nikam přelévat. Mohlo by jít ty nádobky dokoupit,to bych byla ráda.
Mám vyfocenou jen jednu nádobku ale byly v tom balení dvě. A v Tesku je teď na to akce, stojí 350.
Teď už na nákup ve zdravé výživě. Teda tam se mi peněženka prohla :D Chtěla jsem tady v obchodě nakoupit nějaké věci a zbytek objednat ale našla jsem skoro všechno co jsem chtěla kromě kokosového másla. Teoreticky jsem našla i to ale na biosféře jsem viděla velké balení za dvě stovky a tady bylo velké balení skoro za 500 takže to jsem vážně nebrala. Myslím že to nebylo ani to samé.


Nákup v prvním obchůdku kde jsem vzala jen pár věcí. Jsem ráda že jsem tam našla i ty "chipsy". Nevím jak chutnají, ještě jsem je neochutnala, tak doufám že budou alespoň trochu dobré. Raw Energy je snad klasika kterou beru skoro pokaždé, ta tyčinka mi vystačí na celé dopoledne, zasytí a moc chutná. Pak nějaká tyčinka ve slevě co chci ochutnat a dál už jen cukry Stevia a Xylitol. Jo a ještě tři sugar free bonbonky.


Ve druhé zdravé výživě jsem brala už ty podstatnější věci. Šla jsem tam hlavně pro kokosovou mouku. Nádherně voní. Dále arašídové máslo - teda to je ale hnusné. Ono když jsem ho dala do lednice aby trochu zchládlo a ztuhlo tak bylo o trošku lepší. Ale jinak.. možná je to tím že je hrozně jemné a je bez přidané soli ale moc mi neleze. Stálo skoro stovku zatímco v kauflandu ho kupuju cca za 40 a chutná mi daleko více. Už si nikdy nekoupím jiné :D Taky jsem konečně zkusila Tahini pastu. Vážně to je tak hnusné nebo jen ten můj kus? :D Nevím na co to použít,vážně mi to absolutně nechutná. Je to rozhodně věc co si už nikdy nekoupím. Pak jsem brala už jen mořskou sůl, carob který jsem chtěla vyzkoušet, patifu pomazánku protože moji oblíbenou samozřejmě neměli :D a kafe bez kofeinu. A to je vše :D Zdálo se mi toho víc, ale jak to tak sleduju tak toho zase tolik není.




Tak to je celý nákup, doufám že mi napíšete svoje zkušenosti s arašídovým máslem a pastou tahini, jsem totiž vážně zvědavá jak to používáte a jestli vám to chutná :)

3 komentáře:

  1. Já to s tím tahini měla stejně, ale pak jsem si ho oblíbila..je fajn na zálivky do salátů a na sladko stačí přidat trochu skořice, karobu, kakaa nebo medu a chutná dobře, zkus mu ještě dát šanci ;) jinak oříšková másla jsem měla snad všechna a momentálně u mě vede kokosové, i díky MCT tukům :) tyčinky bombus mám též ráda, teď se chystám si koupit jejich proteinovou novinku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusim to snim tedy znovu,doufám ze to bude lepší :D já to kokosový máslo tak moc chtěla ale za tu cenu jsem si to rychle rozmyslela :D

      Vymazat
    2. Vážně? já ho kupuji i kvůli ceně, kokosové je jedno z nejlevnějších..kolem 250,- za kilo =) ale asi máte drahou prodejnu =)

      Vymazat