Štítky

středa 19. srpna 2015

Low Carb DEN 24

Hezký večer :)
Dnes vám ukážu co jsem za celý den jedla. Většinou jím to samé tak už to ani nefotím, ale dnes jsem si řekla že to nafotím a ukážu, hlavně jsem dnes začala přesně počítat makra abych měla jistotu že jím jak mám. No je to větší zábava počítat u low carb než u normální stravy :D
Jinak včera jsem byla u doktorky, špatně se mi dýchalo a bolelo na hrudi. No zase něco s průdušky tak mám neschopenku a v pátek na kontrolu jestli se to zlepšilo nebo zhoršilo. 
Takže jsem doma a celý den je tak najednou dlouhý když nejdu do práce. 
Tak začneme :) 
Na snídani jsem měla 3 vejce, šunku, sýr a žampiony, to všechno zapečené ve formičkách na muffiny. Bylo to vážně dobré ale nějak moc :D
359Kcal, 34 bílkovin, 23,5 tuků, 2,6 sacharidů

Na svačinu jsem měla jeden kousek keto fat bomb co jsem dneska dělala, protože už došli a k tomu shake ze sojového mléka, proteinu a arašídového másla.
Dohromady 306 Kcal, 17,5 bílkovin, 22,4 tuků, 6,3 sacharidů

Na oběd jsem dělala kuřecí prsa a plátek sýra jsem nakrájela na proužky a obalila dvěma plátky slaniny a osmažila. Hele to bylo moc dobrý :D
269 kcal, 35,7 bílkovin, 14 tuků, 0,7 sacharidů

Na odpolední svačinu jsem potřebovala hodně dohnat tuky takže jsem si udělala čokoládovou "pastu", krém. Teda tohle nedělám naposledy, bylo to výborné a skvěle by se to hodilo jako pomazánka místo nutely a podobných věcí plných konzervantů, éček, barviv. Jak budu dělat příště tak určitě nafotím a ukážu recept, a je mi jasné že to nebude dlouho trvat :D
329 kcal, 7 bílkovin, 31 tuků, 2,7 sacharidů


A na večeři ještě budu mít hermelín, ale ještě jsem nevečeřela takže není fotka. Myslím že si dokážete představit jak vypadá hermelín že jo :D
199 kcal 10,8 bílkovin, 16,8 tuků, 1,2 sacharidů

Celý den : 1461 kcal, 105 bílkovin, 108 tuků, 13,6 sacharidů.
Vyšlo mi to moc hezky, jen bych chtěla zítra srazit ty bílkoviny zhruba na 85 g, ale jinak si myslím že dobré :) Dělám si už jídelníček na zítřek abych na to nemusela pak myslet a dělala už podle plánu. 
Taky jsem si založila nový deníček, když jsem začala hubnout tak jsem si jeden udělala a tam psala čísla a pokroky a cíle a podobně. A dnes jsem si udělala nový, přítel mi totiž koupil z kauflandu sadu star wars do školy :D já vím jsem jak dítě ale když tohle mi dělá radost takové kravinky :) no a jak jinak ten sešit využít lépe než ke sledování pokroků :)
Pitný režim dodržuju přímo ukázkově, když jsem v práci tak pořád piju vodu, klidně i dva litry za směnu, a dnes jsem celý den pila samé čaje. A další konvička se mi louhuje a čeká až se na ni vrhnu. Já čaje ani kávu nesladím a když už tak to jen vážně vyjímečně, takže nemám problém s tím že mi to nechutná.

Jinak nemám žádné velké novinky ohledně keto, nic se nezměnilo pořád to snáším stejně dobře. Jen mám občas chuť na něco jiného, třeba sladký jogurt nebo chipsy ale to hned přejde. 
Kdo dočetl až sem může zanechat komentář :P

Žádné komentáře:

Okomentovat