Štítky

středa 2. září 2015

Shrnutí 28 dní keto

Ahoj :) Dnes máme hezký den, není už tak nechutné horko, občas doma profoukne studený proud a já se cítím skvěle. Je to pár týdnů co jsem začala jíst jinak než dřív. Chtěla jsem to jen a jen kvůli hubnutí. Netušila jsem jaký dopad to na mě bude mít. Dříve jsem vnímala svoje tělo tak že mi řeklo že má hlad, na co má chuť a na co nemá. Ale teď jsem se naučila poznávat co moje tělo vyloženě nechce, co mu vadí a co zkrátka není pro mě. Teď už vím že když si dám krajíc chleba tak mě zasytí ale zároveň mě "tlačí", necítím se po něm jako peříčko ale jako balvan. Taky vím že když si dám na snídani vajíčka,sýr a k tomu nějakou zeleninu, že nebudu mít hlad a nebude mi zle. Poznám už po čem mám břicho jak v osmém měsíci a po čem ne. Snažila jsem se celý měsíc pohybovat v ketóze i když jsem si jídelníček pořádně hlídala druhé dva týdny. A teď když už je konec a já se můžu vrátit zpátky vím že nechci. Ještě nejsem pevně rozhodnutá jestli chci zůstat v ketóze ale vím že chci zůstat u low carb. Hodně mi u ketózy chybělo ovoce, dát si hrst malin nebo kousek jablka. To bylo tabu. Taky vím že když se rozhodnu jen pro low carb tak nechci mít tuky tak vysoko, přijde mi to zbytečné a pro moje tělo trochu zatěžující. Teď si postupně zvykám na nové chutě a pocity a pomalu snižuju a vyřazuju věci co vím že nechci. Patří mezi ně třeba slanina nebo máslo v nápoji. Jsem si ale jistá že k přílohám se rozhodně vracet nechci :)



Ten měsíc nebyl těžký vydržet. Po dvou týdnech jsem měla volný den, pak další po dvou týdnech a pak po týdnu jsem měla volnou večeři kdy jsem snědla co mi pod ruku přišlo a i tak toho bylo hodně málo protože už po troše mě hodně rozbolel žaludek. Bylo to včera a já si celý večer říkala jestli mi to za to stálo, nemohla jsem usnout jak mě ten žaludek bolel a myslela jsem jen na to že už chci aby byl dnešek a já měla zase stanovený řád. A to jsem prosím měla jen : holandský jahodový jogurt, banán. Půlku fruka, 4 tyčinky něco jako kinder pásky - a to jsem měla v průběhu dne a ne hned po sobě. A pak jsem měla krajíc chleba s arašídovým máslem a nutelou. Toť vše, nezdá se mi toho moc na to jak moc zle mi pak bylo.

Během toho měsíce jsem si uvědomila že jsem odsunula stranou důvod proč jsem vlastně začala - hubnutí. Nehubla jsem jak jsem očekávala, vlastně mi nepřijde že bych vůbec zhubla. I když na míry tam něco málo je, tak největší přínos to mělo pro mysl. Zjistila jsem co chci a co mi dělá dobře a díky tomu se můžu teď pořádně soustředit na můj cíl - do vánoc mít ploché břicho s náznaky svalů, a ráda bych zhubla do svých starých kalhot co jsem nosila v šestnácti. Ale tento cíl není tak důležitý, hlavní priorita pro mě je zhubnout špek na břiše :D

Tak míry :
                               13/8             30/8
Pupík 74 72,5
Paže 26 25,5
Pas 67 66,5
Boky 88 88
Stehna 55,5 54
Lýtka 30,5 32
Zadek 95 96,5

Takže v první řade lýtka, ty si myslím že jsem musela měřit špatně buď poprvé nebo podruhé protože ty se mi nijak nezměnily :D 
A zadek ten se trochu zvedl protože jsem začala cvičit ale o tom hned následující článek :)

Já jsem spokojená, jdu si za svým cílem a nic mě nedokáže odradit od toho abych ho dosáhla. I kdyby mi to mělo trvat o dva měsíce déle než ostatním, já to zvládnu, splním svůj cíl ať se děje co se děje.

Tak to by bylo shrnutí mých 4 týdnů v této dietě a teď uvidím jak se rozhodnu pro příští dny :) asi to nechám volně plynout. Nerada bych si další 4 měsíce počítala kalorie ale zatím to nevypadá na to že bych zvládla dodržovat kcal bez nich.

Žádné komentáře:

Okomentovat