Štítky

středa 2. září 2015

Chybělo mi to !


Nikdy bych nevěřila tomu že to řeknu ale : Mě to cvičení tak chybělo ! :D Přestala jsem cvičit někdy před třemi měsíci protože jsem nastoupila do práce a nezvládala ten náročný pohyb tam plus ještě další náročný pohyb doma. Čekala jsem až se trochu adaptuju a vrátím se ke cvičení. Jenže jsem byla nucena zůstat doma před dvěma týdnama a nejsem si jistá kdy mě vlastně do práce zpátky pustí. Za týden jdu na vyšetření alergií a astmatu a tam se dozvím víc co a jak. Momentálně jsem na tom pořád stejně, nevyjdu tři patra do bytu aniž bych nahoře mohla popadnout dech. Pár kroků do mírného kopce a funím jak lokomotiva. Takže jsem zvědavá co mi paní doktorka naordinuje a kolika prášky mě nacpou.

Doma jsem se ale začala pekelně nudit. I když jsem držela dietu věděla jsem že bez pohybu toho moc nezhubnu a tak jsem se rozhodla vrátit se ke cvičení. Věděla jsem že půl hodinové poskakování nemám šanci zvládnout a tak jsem se rozhodla pro HIIT a vybírala si ty ve kterých bylo nejméně kardia, nejlépe žádné. Hned po prvním cvičení mě zaplavil pocit euforie a já hned věděla že už cvičení nezanechám jen tak pro nic za nic na tak dlouhou dobu. Už se ho nevzdám.
Ale teď od pondělí jsem najela na beginners workout calendar od Cassey Ho. Je skvělý, cvičení ubíhá rychle a když nezvládám tak si dávám pauzu. Netlačím to na silu ale když potřebuju oddech tak si ho dám.

Dnes jsem vstávala brzy a když jsem neměla co dělat tak jsem si zacvičila už ráno. Bylo to super, ráno jsem snad ještě nikdy necvičila když nepočítám běh. Ale teď odpoledne jsem nevěděla co dělat tak jsem rozjela další její výzvu - butt challenge. Dnes to bylo jen minimum cviků a další se postupně přidávají. 
A aby toho nebylo málo tak jsem si řekla že bych mohla zkusit jógu a tak jsem si našla na youtube slečnu a podle ní odcvičila první den. Řeknu vám, po dvaceti minutách jógy se cítím jako kdybych odcvičila náročný workout který jsem čekala že nezvládnu. Ne že bych byla zmožená, ale cítím se skvěle. Těším se na zítřek kdy odcvičím další den, jsem zvědavá co tam bude za cviky. 
Líbí se mi na tom to že i když cvičím a pořádně protahuju svaly, tak můžu dýchat. Nepotřebovala jsem jednou pauzu na popadnutí dechu, hezky jsem se uvolnila a myšlenky se snažila soustředit jen na cviky. Nebylo to soustředění stoprocentní ale u koho by bylo hned první den :) Věřím tomu že i když jsem si vybrala hned tři cvičební kalendáře na měsíc, že je zvládnu. Kdybych tomu nevěřila, nepíšu o nich :)





Žádné komentáře:

Okomentovat