Štítky

sobota 22. srpna 2015

Low Carb DEN 26

Je to další den a já opět přináším článek o mém stravování v low carb/keto :)
Včera to šlo hezky, nachystala jsem si jídelníček dopředu a nakonec mi tam ještě chyběly kalorie i tuky, takže jsem mohla mlsat :D


 Snídaně - palačinka ze sýru a vajíčka. Dobrá byla, ale normální palačinka je přece jen normální palačinka.
161 kcal, 12g bílkovin, 12,2 g tuků, 1,2g sacharidů


Svačina - slanina, sýr a šunka. 
178 kcal, 11,5g bílkovin, 14,3g tuků, 0,5g sacharidů

Oběd - květáková kaše s kuřecím masem a máslem
243 kcal, 22,6g bílkovin, 16,5g tuků, 5g sacharidů


Svačina - keto sušenky a čokoládová pomazánka
237 kcal, 4g bílkovin, 23,6g tuků, 1,7g sacharidů

Večeře - párek a hermelín
403 kcal, 26,1g bílkovin, 33g tuků, 2,6g sacharidů


Za celý den : 1223 kcal, 76,3g bílkovin, 99,7g tuků, 11g sacharidů


Včera jak jsem šla od doktorky tak jsem musela do lékárny a tam jsem se rovnou poptala na keto papírky. Konečně někde kde je měly a paní byla moc příjemná. Vůbec se mi dr.max nezamlouvá tady ve městě jako dřív. Každopádně těch papírků tam bylo 50 a stály 138 Kč. Já někde na fóru četla že paní dělá to že si ty papírky napůl podélně přestřihne a má tak dvojnásobné množství. Já když to zkoušela tak jsem si přestřihla jen jeden papírek a druhý jsem nechala tak jak má být a vyzkoušela tudíž 3 papírky zároveň (jeden normální a jeden přestřihnutý na dva). Chtěla jsem vidět jestli tam budou nějaké odchylky v barvě a podobně, abych to nerozstříhala a pak nelitovala. Ale ne bylo to naprosto stejné a tak jsem vzala pár papírků a přestříhala je. Takže když přestříhám všechny tak mám papírky na 3 měsíce a za tu dobu už je ani nebudu potřebovat když si tělo na ketony zvykne :D Ale mám z toho radost že stačilo tak málo a je toho dvojnásob. Když jsem to zkoušela poprvé tak bylo okolo poledne a nebyla jsem si jistá jestli ještě něco ukážou, ale ukázala, byla jsem mezi druhou a třetí barvou takže moc dobré :) Na fotce jsem to dělala až k večeru aby jste měli představu jak takový papírek vypadá a co ukazuje. A stejně ukázal to co odpoledne, takže jsem v ketóze huráá :D

Takhle se papírek zbarví. Původně tam jsou dvě barvy - šedá a žlutá. Ta šedá měří ketony a žlutá glukosu v moči. 

Tady to nejde pořádně vidět, ale můžete si všimnout že některé papírky jsou střihlé napůl.


A podle tohoto se určuje barva :) Dnes ráno jsem to měla skoro až k třetí barvě, tak konečně spaluju. Předtím jsem přemýšlela nad tím jestli jsem v ketóze nebo nejsem a teď mám konečně jistotu, a za necelých 140 korun na tři měsíce mi to nepřijde ani drahé.


2 komentáře:

  1. Ty jsi praštěná, taková nebezpečná dieta, snad na to brzy přijdeš, než bude zle. :-( Jíst se má vyváženě, to by měli tesat do kamene.

    OdpovědětVymazat
  2. Držela jsem vyváženou stravu jak dlouho a nebylo mi tak dobře jak mi je právě teď. Poslouchám svoje tělo, až mi řekne že tuhle stravu nezvládá a tak začnu jíst jinak. Zatím mi tělo říká že je mu bezvadně.

    OdpovědětVymazat