Štítky

úterý 4. srpna 2015

Low Carb DEN 9

Ach ten dnešní den.

Nevím jestli se to tak dá nazvat přímo.. Ale dnešní den byl učiněná katastrofa.  Dobře mohlo to být ještě horší ale i tak se mi dnešek vůbec nelíbí.

Jak jsem večer nemohla usnout tak jsem ráno zaspala. Poprvé jsem zaspala do práce a místo vstávání ve 4 jsem se vzbudila o půl 6. A směna začíná 5:45. Takže ráno jen obléct, vzít nachystaný oběd, vyčistit zuby a probudit přítele aby mě hodil autem. Ten byl tak nadšený :D Nevím proč jsem zaspala, jestli jsem vypla budík a jen zavřela oči nebo jestli mě vůbec nevzbudil, ale stalo se. Takže jsem byla bez snídaně a jak jsem zvyklá snídat tak jsem měla velký hlad a byla jsem protivná což jsem vždycky když mám hlad a zvlášť když jsem byla neuvěřitelně unavená.
Alespoň že si chystám oběd do práce každý den dopředu.
V práci to nebylo o nic lepší, přišla jsem pozdě jen o 15 minut ale celou polovinu směny jsem chodila jak zombie. Usínala jsem doslova za chůze, neměla sílu pomalu ani přemýšlet. Pak byl oběd a trochu se to zlepšilo ale unavená jsem byla pořád.
Dnes jsem si šla lehnout po práci i když jsem nechtěla. Spala jsem asi půl hodiny- hodinu a když jsem se probudila tak jsem byla ještě vyčerpanější, bolela mě hlava a i celé tělo. Měla jsem ucpaný nos, nemohla skoro dýchat. Usnula jsem ještě jednou na další hodinu a pak mi bylo už trochu lépe.
Takže doufám že dnes usnu a zítra hlavně nezaspím.



Jídlo:
Oběd jsem měla stejný jako včera večeři - květákovou kaši s masem, a k tomu rozmixovanýho šmakouna s tvarohem, je to moc dobré.
Po práci jsem uzobávala šunku - 98% a neskutečně dobrá. Dělala jsem květákový salát : květák, paprika, salátový list nakrájený na drobno, tuňák a balkánský sýr.
Měla jsem trochu strach vařit z květáku protože květák nadýmá (alespoň mě) a taky jsem si nebyla jistá chutěmi, ale po kaši a tomto salátu už se rozhodně nebojím. Ten salát vyzkoušejte, je do letních dní jako vyšitý, lehký a vážně zasytí.
Jak jsem se vzbudila tak jsem měla zmrzlinu (bylo mi velké horko a tohle váážně pomohlo :D )
A pak šunkovo-sýrovu misku.
Do všeho se snažím dávat olivový olej, takže do salátu jsem ho dala dost, i na tu misku se sýrem a šunkou jsem pokapala olejem a je to vážně dobré.

Tak já si jdu lehnout s knihou a doufat že u ní usnu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat