Štítky

pondělí 17. srpna 2015

Low Carb DEN 22

Občas mě napadá proč v česku je tak strašně málo stránek a videí o low carb a keto. Sleduju americké youtuberky a čtu stránky v angličtině, ale občas bych si ráda přečetla i něco českého nebo si poslechla něco v češtině. Je to škoda, napadá mě že by mi nevadilo kdybych dělala videa o Low Carb já ale nemám na to "koule" :D

Na low carb jsem si už úplně zvykla, nechybí mi rýže nebo se naládovat celým sáčkem gumídků. Nebo spíš mi nechybí ten pocit nafouklého bolavého břicha. I když momentálně jsem nafouklá a zavodněná ale to protože jsem holka, a jak každý ví tak holky jednou za měsíc nafouklé bývají :D
Teď nehubnu, nejsou žádné změny ale mě to nedemotivuje. Vím že to potřebuje čas a já tomu ten čas dám. Jsem rozhodnutá to prostě dotáhnout do konce, a ráda bych do vánoc měla postavu o které sním :) Za 4 měsíce bych to měla zvládnout dát dolů asi 4 kila :D
Byla jsem včera v kauflandu a rozhodla jsem se že když už tam mají lékárnu tak si koupím ketophan, abych to udržovala přesně tam kde chci a abych viděla na co jak moje tělo reaguje a co mě z ketozy vyhodí. Ale paní prodavačka byla teda.. příjemná. Pověděla jsem jí že chci ketophan, keto papírky. Reakce : Cooooo? No to nemááááámeeee, to se musí objednáááát. Otrávená z práce nebo možná je taková pořád ale mě byla teda vážně nepříjemná.
Takže budu muset do města do lékárny, doufám že tam je mít budou.
Jediné co mi trochu vadí je že mám masa plné zuby. Už mi moc nechutná a vajíčka taky ne. A sýrů moc nemůžu, ty prý vyhazují z ketozy. A přesě kvůli tomuhle chci ty papírky, abych věděla :) Je tu někdo kdo taky drží Keto/Low Carb? Nebo o tom přemýšlíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat