Štítky

neděle 2. srpna 2015

Low Carb DEN 6

Zdravíčko,
Včera jsem na článek úplně zapoměla! Ještě k večeru u večeře jsem si říkala, dojez, napiš článek a pak pusť film. A udělala jsem to následovně : dojedla jsem večeři, šla si pro dezert a pustila film :D
Dnes jich pro vás mám nachystaných víc :)

Takže jak to proběhlo včera :

Ráno jsem se vymotala z postele až po 10, a udělala si na snídani smoothie. Římský salát, okurek, banán, citron a zelený čaj. Bylo to docela dobré jen moc naředěné, a taky mi mixér ze studených potravin udělal teplý nápoj :D
Potom jsem dělala "pizzu" z mozzarely,mandlové mouky, krémového sýra vajíčka. Docela to jde to těsto, jen je na můj vkus moc ořechové :D Ještě půlka mi leží v kuchyni na lince a nevím nevím..
Později jsem si udělala kuřecí maso se šmakoun nudle a půlku klobásky osmažené na pánvičče. A večer jsem měla prasečinu - šmakoun meruňkový se šlehačkou. Víte jak je šlehačka dobrá? :D Já se jí dva roky vyhýbám kvůli tomu že je tučná a teď když ji trochu můžu tak zjišťuju jak dobrá vlastně je.



Ano mám skleničku Mimoni, ano mám Mimoně ráda a ano piju často z této skleničky a vůbec se za to nestydím.
Byla dobrá až na ty okraje bez ničeho, raději zůstanu u salátů 

Ty salátové listy byly pomazané sýrem grande a zabalené, je to moc dobré vyzkoušejte někdy :)

 Dezert nemám vyfocený, a možná to je dobře protože by jste se zděsili že jsem té šlehačky měla tolik :D

Žádné komentáře:

Okomentovat