Štítky

středa 25. března 2015

Tvarohovo citronový koláč

Chodila jsem z pokoje do pokoje, nahlížela do skříňek, do lednice a pořád nevěděla co bych si dala. Ono to bych i věděla (z vody a chlebu člověk je živ, já ale žiju z křupek a sýrů :D) ale to nepřicházelo v úvahu a tak jsem zasedla k počítači a jala se do hledání čehokoli. A našla jsem tvarohový koláč. Už to bylo jasné, jen jsem musela do obchodu a rychle péct než se naláduju něčím jiným :D
No nevypadá zrovna ukázkově ale chutí to vynahradí :)

 Potřebujete : 
2 tvarohy
cukr 20g moučka + 20g třtinový
2 vejce
puding (já volila vanilkový) - neuvařený ale jen v sáčku
citron

Postup :

Citron si nastrouháme a vymačkáme z něj šťávu. Smícháme třtinový cukr s tvarohy, dvěma žloutky, citronovou kůrou, citronovou šťávou a pudingem, u toho si pomůžeme mixérem. Bílky vyšleháme s moučkovým cukrem a pomalu přimícháme do tvarohu. Pečeme 50 minut při 180°C.

Já odpoledne šla do knihovny tak se mi ukrátil čas čekání na to než to vychladne :D Ale polovinu času jsem nemyslela na nic jiného.

Koláč je moc dobrý, je jemný, na okrajích nadýchaný. Citron je tam hodně cítit ale není kyselý, je tak akorát sladký.Jeden trojúhelníček hodně zasytí, mě se po prvním kousku nafouklo břicho, zaplnilo mě to na hodně dlouho. Ale to břicho do pár minut zase splasklo :D
Příteli moc nechutná protože tvaroh má rád jen plnotučný a to v nepoužitém stavu :D Ale já si schovávám další dva kousky na zítřek abych měla do školy a na odpoledne :)

Na 1/6 koláče mi z použitých surovin vyšlo : 143 Kcal, 11,5 B, 16 S, 3,6 T
Když nepoužijete puding tak bude na porci o 5,6 g sacharidů méně.



Žádné komentáře:

Okomentovat