Štítky

neděle 2. srpna 2015

Low Carb DEN 7

Jak probíhal dnešní den?
Popravdě jsem ani nepocítila že jsem na dietě. Neměla jsem hlad, na co jsem měla chuť jsem si dala a bohatě mi to stačilo.

Necítím únavu, bolest hlavy, malátnost či nějaké jiné příznaky které bývají když se dostáváte do ketózy. Popravdě řečeno si nejsem úplně jistá jestli v té ketóze jsem, je mi nějak moc dobře :D
Ale snad ano, přemýšlím nad keto papírkama, abych věděla kdy jsem a kdy ne a po čem z ní vypadávám.



Dnes jsem taky měla poslední volný den, zítra zase vstát ve 4 a jít do práce. Ale má to výhodu kterou nezapřu - mám v té práci tolik pohybu že by to ketózu mělo podpořit a možná i hubnout trošku rychleji. Uvidíme za 3 týdny, jelikož jeden už je za mnou :) Fotky přímo z dne kdy jsem začala nemám, mám ji asi o týden dřív ale to nevadí protože ten týden jsem měla dost pohybu i dost jídla takže se to vykompenzovalo. Dělala jsem si fotku v nových plavkách takže jsem zvědavá na rozdíl jaký bude až ty dvě fotky porovnám :D

Co jsem dnes jedla

Na snídani jsem si dala dvě volská oka, pár koleček salámu (který přítel rád ochutnává protože mu osmažený salám jede, takže o dvě kolečka méně) a okurek. K tomu jsem si udělala čaj.


Oběd byl kuřecí maso zalité smetanou s vajíčky( hrozně moc krásně to vonělo, a chutnalo to vážně dobře) se salátovými listy a okurkou.


A během dne jsem měla ještě 3 osmažené poloviny klobásky - na "ježka" jestli to znáte :) Moc mi to chutná, jak je to do křupava ale poslední rok a třičtvrtě jsem to nejedla kvůli tuku. Dnes si to můžu občas dovolit. Už jsem říkala jak mě tato dieta baví? :D
A maličko šlehačky.
K televizi pak mističku domácí zmrzliny. Jo a ještě sem tam kolečko salámu.
Já vím že se zdá že toho moc nepojím ale nejsem na všechen ten tuk zvyklá a hrozně rychle mě zasytí. Snažím se jíst co nejvíc ale když jsem plná tak proč to do sebe cpát.


Zrmzlinu jsem si rozdělila do čyřech mističek takže mám ještě dobrotu na další tři dny :)
Teď už jen vymyslet čím nahnat tuky zítra, četla jsem a slyšela že čím víc tuků tím lépe, bílkoviny by zase neměly být extra vysoko ale tak přiměřeně, na moji výšku váhu tak cca 60-70 g a tuků i víc než dvojnásob.
Takže vymýšlím recept na nějaké tvarohovo máslové sušenky. Zítra budu mít čas na přemýšlení v práci tak něco vyzkoumám :)

2 komentáře:

  1. Jak prosím děláš tu domácí zmrzlinu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak nic, už jsem našla o pár příspěvků níže..hezký den přeji :D

      Vymazat