Štítky

pondělí 17. listopadu 2014

Měření po 3 týdnech + foto

Před třemi týdny jsem se měřila a věděla že příště to bude lepší. Že už to bude jen lepší :)
Dnes ráno jsem se měřila znovu, mohla jsem počkat ještě týden aby to byl měsíc, ale fotky před třemi týdny stejně nemám a tak jsem to udělala dnes, a rovnou se i vyfotila :)

Musím říct že výsledek mě vážně překvapil. Za ty tři týdny jsem moc necvičila a jediné co jsem dělala je že jsem jedla zdravě a i to občas zakolísalo. Ale zvládla jsem to, a ode dneška už přidám cvičení navzdory tomu že tu máma pořád je a já budu muset chodit cvičit ven :D Alespoň začnu konečně běhat :)
 

8.10. 23.10. 17.11.
Pupík 84 82 78
Paže 28 27 26
Pas 72 67 65,5
Boky 90 87 87
Stehna 53 53 52
Lýtka 33 33 32
Zadek 96 94 93

Celkový úbytek za 25 dní je :
Pupík - 4cm
Paže - 1cm
Pas - 1,5cm
Stehna - 1cm
Lýtka - 1cm
Zadek - 1cm

Ten pupík protože už nejsem tak moc nafouklá a taky voda odvedla svoji práci dokonale :)


Jak jde vidět tak mě trápí ten tuk na zádech, zaboha se ho nemůžu zbavit :/
Ale líbí se mi pokrok v nohách, ještě by to chtělo trošku vnější stranu stehen :)
Také plánuji udělat článek o pokrocích podle fotek co jsem za ten rok nasbírala :)
♥Any

Žádné komentáře:

Okomentovat