Štítky

středa 22. října 2014

Jak krásně jsem začala a jak rychle to skončilo..

Je to nějak rok co jsem se na sebe už nedokázala podívat do zrcadla, na váhu raději nestoupala a obchodům s oblečením jsem se vyhýbala.
Skříně jsem měla plné oblečení které jsem nenosila pod záminkou že se mi nelíbí, že je to nepohodlné, že se nehodí nosit ven.. A přitom jediný důvod byl ten že jsem ve všem vypadala hrozně. A tím myslím vážně děsně. Kalhoty velikosti 40 se mi chvílemi zařezávali do boků, každou chvíli jsem je měla prošoupané díky tučným stehnům, břicho bylo věčně nafouklé, boky tekly snad v každých kalhotech.
Byla to hrůza a já se konečně rozhodla něco dělat. Zpočátku jsem jen upravila stravu, stala se vegetariánem, a i přes občasné chipsy kterých jsem se nedokázala vzdát, jsem z váhy cca +-72 dostala na 65 kg. Ale bylo to málo, a tak týden po začátku nového roku 2014 jsem začala cvičit. A myslela jsem to vážně. Koupila si činky a poctivě odcvičila celý program Jillian Michaels 30 day shred. Asi jako většina začátečníků. A asi po třech týdnech si lidé začali všímat že něco dělám, a mě to nakoplo dál! Pak jsem už necvičila nic delšího, spíše zkoušela různé videa, různé trenéry. Zamilovala si fitness centrum, a neskutečně si zamilovala obchody zdravé výživy. Někdy na začátku července jsem polevovala ve cvičení i když jsem měla pořád na břiše tuk který bránil svalům vidět světlo světa, a nohy pořád zdobily místy ,kráterky' celulitidy. A to i přestože jsem vážila 56-58 kilo a to jsem měla naposledy někdy před čtyřmi lety:). Hodně jsem během července cestovala vlakem, a když jsem se těšila že v srpnu budu mít klid a čas na cvičení tak se tak nestalo.
Byla jsem pořád unavená a zadýchala se při každém sebeprudším pohybu! Nechápala jsem co se děje ale trápilo mě to, a na konci sprna mi zjistili že jsem chudokrevná. Jakmile únava ustoupila koncem září, tak mi zjistili že jsem astmatik a zadýchávám se kvůli tomu a kvůli alergenům v okolí. A teď, když už jsem zvyklá na léky na astma, kdy mi chybí měsíc do dobrání léků na chudokrevnost, a kdy mám největší touhu se zase dostat do cvičení a s daleko větším rázem, jsem se rozhodla že ten zadek co si zvykl na pohovku prostě nakopu ať to stojí co to stojí!
Právě ted mě doktorka vážila a mám 56 kilo, já doma váhu nemám a i tak se na ni nerada upínám. Já se měřím, a v nejbližší době sem dám tabulku mých výkonů za posledních 10 měsíců. :)
V neděli jsem začala znovu cvičit Jill 30 day shred, v pondělí jsem si odcvičila, včera ne to jsem měla taneční a byla hrozně unavená, a dnes taky ne :/. Ale to neznamená že to vzdávám, naopak, rozhodla jsem se že budu cvičit 4-5 krát týdně a to taky dodržím.
Budu ráda když mi napíšete svůj příběh :)

♥Any

Žádné komentáře:

Okomentovat